2015. május 5., kedd

Tök jó híre van a sulinak ahova szánod DE:

Még ez sem elég, saját tapasztalatom is ezt mutatja  a lányomnál csak a Montessori módszerre figyeltem, kiválasztott egy tanárt, de ő pályaelhagyó lett, meg is ijedtem, de lányomnak nagyon szuper helye van. 
A fiam az más, montessori neki is jó, de ez a tanári páros nem volt montessoris csak imitálták egy részét, aztán hírnév alapján jött a következő iskola. Itt is sok minden változott a híre óta, igaz a kis létszám bejött legalább, most ismét keresgélek szóval: 


Ne engedd, hogy a hírnév vagy a szóbeszéd elhomályosítsa éleslátásodat, vagy blokkolja ösztöneidet.
Ami az egyik gyereknek csodás osztály, egy másiknak lehet katasztrófa is az alaptermészetükből fakadó különbségek miatt.
Ezért nem bízhatsz meg a szomszédod javaslatában, főleg ha gyermeked személyiségével semmi hasonlatosság nincs a szomszédjáéval. 


Be kell menned az osztályba és megtalálni a sajátodéhoz hasonló gyereket. (és még ez sem mindig vezet a jó útra, mert én tavaly ezt csináltam, hanem most a gyerek 1 héten át kipróbálja a sulit, ha lehet szerintem ez a legjobb)

Persze nem sok iskolában lehet próba hetet csinálni, ha pedig elsőbe készül a gyerek akkor pláne esély sincs rá, neked viszont a képzésen elárulom milyen kis nüanszokra figyelj, mert érdemes, mert én például tavaly így zártam ki egy iskolát ahova szó szerint kulccsal zárják be a gyerekeket -hisz társasházban működik, de akkor is. 
Itt jelentkezhetsz: http://www.elenkgyerekek.com/kepzesek/



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése