2014. december 18., csütörtök

A jóslás az alvás esetén sem boszorkányságnak minősül



Nézd meg az alaptermészeti táblázatot! 
Ismerve gyermekedet, jelezd előre, mi az ami kihívás számára, hogy megnyugodjon és el tudjon aludni.

Ágyba dugni az élénk gyereket csak egy része a problémának. A másik és valószínűleg a frusztrálóbb dolog a felébredésük az éjszaka közepén.



Gyakori feltételezés, hogy az élénk gyerekeknek nincs szükségük annyi alvásra, mivel gyakran felébrednek éjjel és úgy tűnik, hogy ellenállnak. 


Leginkább a gyakori felébredés, és a lefekvés körüli harcok nem azért vannak, mert gyermekednek nincs szüksége rá, vagy nem akar aludni. 

Inkább egy nap eseményeinek visszatükrözései, amitől nyugtalan gyermeked. 

A helyett hogy felzaklatna, amikor gyermeked harcol az alvás ellen, nagyon fontos észrevenni, hogy tiltakozása egy piros jelzés, hogy valami történt vele.


Amit csinálni tudsz: 
  • Alakítsd át látásmódodat, átkapcsolva a megérzéstől, hogy nem fog aludni, a megértésre, hogy nem tud aludni. 
  • Óvatosan vizsgáld meg és változtasd a dolgokat amit lehet, azokat amik ártatlanul nehezíti élénk gyermeked számára az elalvást és a tartós alvást. 
  • Megállapítva gyermeked alaptermészetét, alaposan megnézve napirendjét, és figyelve a stressz szintjét, ki tudod választani a legmegfelelőbb technikát segítve mindenkinek, hogy megkapja az a és megérdemelt alvásmennyiséget amire szüksége van. 


Szóval mennyi alvásra van szükségünk?

Néhányunknak kicsit kevesebb, néhányunk több alvást igényel. 

Gyermeked viselkedése és a saját türelmi szinted tudatni fogja veled, amikor családod megkapja azt az alvásmennyiséget amire szükség van.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése